OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Misslyckat men ändå så lyckat

Lite flummigt inlägg, men ni måste inte läsa..

Haha ja rubriken stämmer väldigt bra :) Idag bestämde Jag och Johan oss för att bara sätta oss på en buss och bara åka (i brist på annat) Så vi åkte runt lite här i kga, vi tänkte att det kunde vara lite kul och se folk åså :) Däremot råkade vi hoppa av vid fel tillfällen, missa bussen, åka för långt och sådant, men det gjorde bara det hela mycket roligare!

Jag skrattade så sjukt mycket när det kom en bil och jag sprang av vägen fort som sjutton (trots att bilen var långt borta) Låg till och med på marken och skrattade, kände mig som en pårökt hippie. Haha ni behöver inte se någon likhet, men jag gjorde det i den stunden. Haha, när johan inte fatta hur jag menade först skrattade jag bara ännu mer!

Roligt var det också när jag såg en jag kände igen, och tyckte att det såg ut som någons farfar. När vi kom fram till att det liknade johans farfar blev det ännu mer skratt. (orkade inte skriva hela historien så ni fattar nog inte det roliga, man måste ha varit med för att fatta det) Men kul var det i alla fall :)

Det som gjorde min dag fulländad var det som hände i slutet av "trippen", men det tänker jag inte skriva här :)

Det var helt enkelt en väldigt minnesvärd dag, (då det även gick väldigt bra i skolan), för tillfället är humöret på topp och jag trivs som aldrig förr! Var bara tvungen att skriva av mig det här för att jag senare ska komma ihåg det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0