OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Örebroresan

Tänkte visa vad jag köpte i Örebro förra torsdagen när jag åkte dit med min syster hennes kompis Jossan, som har skaffat sig körkort :D kul! Hon fick ju i alla fall köra mycket, för när vi nästan va framme började en knapp som absolut inte ska lysa, lysa! Så vi åkte mycket lugnt & försiktigt hem, för att sedan byta till en annan bil och åka in igen. Haha denna bil, som är Jossans, har ingen hastighetsmätare! Något läskigt. haha lyckad bilresa, hrm! När vi äntligen kom fram så var det ju tur att jag hittade lite :)

 
Bild 1: Grå lång kofta, äntligen!
Bild 2: Frän Tee med tryck. Haha lite discoaktigt till rosa tights, I like ;)
Bild 3: Grå lång klänning. Mys
Allt är från Gina Tricot, hittade även en frän lila ring (även den från Gina) 

Nöjd, oja. Nu längtar jag till Sthlm, då det antagligen blir rätt mycket shopping om jag hittar något jag vill ha :) Bara några dagar kvar nu! Då blir det även dif-Bajen, Längtar!

Åter till städningen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, den koftan har jag letat länge efter utan resultat :/ den är jättefin :)

2007-08-08 @ 15:55:53
URL: http://fashionia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0