OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Träningsvärk

image140På bilden är jag i mitten efter att ha gjort de enda målet (i slutminuten) i förra årets match mot degerfors (derby) Bästa känslan jag varit med om! :)

Just nu har jag liite problem med att röra på mig, haha att gå, resa mig upp, sätta mig ner och så vidare känns som väldigt jobbiga saker. Detta på grund av gårdagens träning, haha! :D Galet mycket träningsvärk, nästan överallt. Träningen var väldigt jobbig, men väldigt rolig :) Älskar laget och sporten!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fyfan vilken piiiina ;p Jag kan knappt gå!!!!

2007-08-18 @ 11:20:39
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0