OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

På topp?

image246
(Bild jag tog i somras vid vår stuga) Ganska nöjd, oja!

Haha idag känner jag mig mer på topp än vad jag gjorde igår! Men kommer få en ganska jobbig dag ändå, skämta inte va retad jag kommer bli. Men whatever "Skit i tabellen, Bajen Bäst ändå!" 
 
Nu ska jag bara sminka mig lite sen dra på mig mjukiskläder för att dra ner till stugan. Utedag med biologin, och för att vi inte skulle få åka över halva stan till sandviken så lånade jag ut vår båt, så min grupp ska hålla till i stugan :) skönt! meen neeej. nu såg jag att det regna ute. oj så bra det går hela tiden.

hejdå. Hoppas ni får en bra dag i alla fall :) Ikväll ska jag träna innebandy, längtar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, det är en jättefin bild du har tagot. Man vill ju bara ha tillbaka sommaren när man ser den:)Kram Julia

2007-09-04 @ 13:32:29
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0