OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You knock me off of my feet

Denna dag.. jaru vad ska jag säga. Ordet katastrofalt dyker upp i mitt huvud och det stämmer ganska bra! Haha det spöregnade hela tiden (tur att vi hade min stuga att spela kort i!) och sen när vi väl åkte ut med båten så gjorde vi en massa fel med hämtningen av vattnet, och det märkte vi när vi åkte till skolan för att mäta! Haha så lyckat :)

Det värsta var nästan när vi var i skolan, min grupp är.. seg! Så jag försökte styra upp det där, då blev det väl lite bättre ;) Förresten, nu är det strålande sol ute.

Gud (om det finns någon sådan?) är helt enkelt inte på min sida längre. Great :) nu ska jag grejja i photoshop så kommer snart mer inlägg :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0