OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Alexander Wang - Ge mig

image681
Detta är bilder ni troligtvis sett miljontals gånger, men jag bara måste visa dem. Jag älskart. Han kan han den där Alexander! Bilden längst till vänster är bara så galet snygg. Fast den tredje bilden från vänster är också rätt het. Ja alla är grymt snygga. Skulle då inte sitta fel i sommar! Sletna shorts, vitt linne, kavaj. Allt känns så rätt. Ge mig sommar & dessa kläder.

Idag ska jag ner på stan för fika&möte med balkommittén, mys! Är lite sugen på att ha imorgon nu, karlstad väntar. Jag är så jävla shoppingsugen. Skor.. jag vill ha skor i massor! Transparenta, blommiga och mönstrade plagg. Stora halsband. Ja jag vill nog ha det mesta. Ge mig imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0