OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

anyway you want it

image707
Inatt drömde jag att jag fyllde år och fick en överraskningsresa till Thailand. Det var underbart. Jag längtar till i november då jag och Johan förmodlingen åker dit, det kommer bli grymt!

Nog om det, haha! Denna skoldag flöt på mycket bra, lite jobbigt att skriva med vänstern hela tiden bara men jag är allt rätt skillad på det ändå. Great. Skrev ekonomiprovet och det gick väldigt bra, kändes så iaf. Fick sluta när vi va klara så har varit hemma ett tag nu, skönt att inte sluta fyra! Därför har jag lite ork till plugg nu, så återkommer kanske senare ikväll :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0