OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens

image645 Idag blev det pappas rutiga skjorta, favoritskärpet (som är ett väskband), och så dom skönaste skorna jag har. Talet gick bra. Dock blir jag alltid så nervös att jag skakar när jag ska gå upp.. får träna bort det. Dagen gick ganska segt, trött as hell och mådde illa, och mår fortfarande lite halvrisigt. usch! Snart ska jag i allafall träffa en advokat (eftersom jag ska läsa mot jurist hållet, tror jag?), han ska ge mig lite tips och berätta om hur det är :) Det kan bli väldigt intressant, efter det ska jag sova en sväng. Ikväll vet jag inte? Gah ge mig förra helgen & Borås tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0