OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Godeftermiddag

image659
tunika H&M, tights Indiska, knästrumpor Gina Tricot, stövlar Din sko.
Även denna dög bjöd på bra nyheter! Nästa torsdags företagsekonomiprov flyttas till veckan efter lovet, det känns kanonbra. Haha jag som skulle ha fyra prov från igår till lovet har nu bara ett, det känns så jävla gött rent ut sagt. Fast på grund av andra omständigheter känner jag mig deppig, hoppas det löser sig.. Tur att jag har vissa bra saker som väger upp det annars vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig :) Hörreni, nu väntar sängen för en tupplur så att jag kanske orkar med dagens innebandyträning, jag hoppas! Hör av mig sen, puss.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Senapsgul är en av favoritfärgerna!

2008-02-08 @ 12:37:44
URL: http://pehs.tjejsajten.se
Postat av: Olivia

snyggt.

2008-02-09 @ 15:44:03
URL: http://bacio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0