OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I like

Det blev en jättemysig dag! Först badminton i en timme, därefter kom Elins kusiner med föräldrar och mormor&morfar så då spelade vi minigolf med dem, trevligt :) Nu tänker jag gå iväg och sola, igen. För det skulle inte sitta fel med lite mer färg på kroppen. Efter det ska jag ut och övningsköra, äntligen! Det var så länge sen, så det ska bli jätteroligt. Förövrigt så upptäckte jag felet på min lins idag, jag har haft problem med den i flera dagar utan att ha hittat något fel, jag hade en spricka i den! Det har varit galet oskönt och det kändes hur bra som helst att ta en ny (jag ville inte göra det om det inte var något fel på den gamla) Så nu vet ni det! haha. Ska gå iväg nu, ni får ha en bra dag så länge :) Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aa va jag fick de till så var de ca 1 800 kr =/ haha kanske inte vad man vill ge för ett par shorts :D

2008-02-22 @ 17:03:36
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0