OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Keep on rockin to it

Igårkväll hade jag så sjukt kul, helt galet! Hemma i sängen halv fem efter en lång natt med mycket dansande, drickande och grymt roligt folk. Dock hände en grej jag inte ville skulle hända. Om jag pratade om ångest häromdagen så kan jag lova att det är ännu värre idag. Hoppas det löser sig, det vill jag verkligen. Imorse var det lite väl skakigt när jag skulle komma upp vid niotiden. Fast när jag väl kom till matchen kände jag ingenting, jätteskönt. Ikväll står återigen fest på schemat, troligtvis nycktert men kul att träffa folk! Hoppas ni får en fin lördagskväll :) puss

Kommentarer
Postat av: Melina

snygg header

2008-02-23 @ 19:48:29
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0