OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

only heaven loves you now


Nomy - Cocaine. Mårten & Co har fått mig att lyssna på sån skön musik :) älskart. Sitter och lyssnar på den här om och om igen, grymt bra.

Dagens shopping blev verkligen lyckad! Jag är så sjukt nöjd. Det blev  vagabond skorna och ett par utsvängda jeans med hög midja. Båda är så galet perfekta, fulländade! Smink för massor av pengar lyckades vi köpa med också, som vanligt.. Åså en skjortklänning, ett enkelt men coolt linne och en tubtop som ska användas som kjol! Ni kommer troligtvis få se bilder. Nån gång ;)
När vi kom hem gick jag&sis ner och fikade med Josefin och Julia, mys. Nu väntar träning, är inte så jävla taggad men det ska bli skönt att springa av sig lite.. ha en bra kväll hörrni :) puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Braa att du omgås med dom =) dom har ändrat min musik smak med =)

2008-02-21 @ 10:13:52
URL: http://Sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0