OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Oscarsgalan

image699
Cameron Diaz, Anne Hathaway, Jessica Alba & Heidi Klum.
Detta är mina favoriter av det jag sett från oscarsgalan, så vackra. Det är grymt att Jessica Alba kan se så fantastisk ut trots att hon är gravid! Rött var kvällens större trender, tillsammans med klänningar likt Annes där man visar ena axeln.

Nej hörreni. Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Låg och läste förut, plugg, jag somnade med boken över mig. Trots att den är grymt bra. Haha great. Ska göra ett nytt försök snart, eller plugga något annat kanske. Kan behövas. Jag lyckades ju inte så bra med det över lovet även fast jag behövde. Inte skönt med skola igen, ge mig mer lov!


Kommentarer
Postat av: Fia

Gud så vackra klänningar :)

Ha en bra dag.

2008-02-26 @ 13:44:07
URL: http://ohsofina.blogg.se
Postat av: Miriam

Heidi Klums klänning var fantastisk

2008-02-27 @ 11:58:40
URL: http://wedgeheel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0