OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

så jävla gött

Vinst blev det igår, det har aldrig känts så skönt! Hade vi däremot fått med oss en förlust hem hade den redan långa hemresan blivit minst 100 mil längre. Hela bussresan var i övrigt väldigt rolig; bingo med roliga priser & ett antal skrattanfall med Emma :) Själv hade jag turen att vinna en gång.

Nu ligger jag och min kära dator här i sängen och bara vilar.. det var länge sen jag var såhär försyld. Det får helt enkelt bli en softar dag och ikväll har sis lite förfest här hemma så då kommer jag nog umgås med dem :) Nu ska jag försöka sova, så hör jag av mig senare med lite bilder och sådär! Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihii. jaaa de e gött o va de ju ;)

2008-02-09 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0