OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

there's a soulmate for everyone

Matchen idag förlorade vi förresten, det var synd att vi inte kunde hålla ledningen! Får ta nya tag till imorgon, då det är match igen med a-laget, denna gång inte som back som tur är! Efter matchen mådde jag om möjligt ännu sämre än vad jag gjorde imorse. haha! Då tog jag en alvedon och sov i två timmar, sen skulle jag umgås med Johan&Robin men orkade inte. Så då satt jag här hemma med Johanna&hennes kompisar när dom förfesta och prata med dom. En mycket trevlig och soft lördagskväll, skönt faktiskt.

Igår då, festen var sådär. Därför besluta jag, Johan & Johan S oss för att åka hem till Johan. Där kom vi på den briljanta idén att basta, det hade varit så sjukt kallt ute. Fy fan! Det var riktigt roligt i alla fall :) Sen sov vi kvar där.
Nu väntar sängen på mig igen, hoppas ni har haft en bra kväll :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0