OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Things change, people change.

image679Bild: lundlund.
oj det var två dagar sen jag skrev sist, det händer då inte ofta. Fast har haft fullt upp; i fredagskväll blev det film med Mårten, sen träffa vi Salle&Larsson och drog en runda på stan och en till film med Salle. Hemma runt tre, sen upp igår och spelade match. Eller spela och spela. Blev inte mycket spel för min del. Kändes skönt att det inte blev mer eftersom jag fortfarande är sjuk. Därefter kollade jag, Elin & Erik killarnas match en sväng, sen köpte vi färg till mitt hår. Där fick vi oss ett gott skratt :) Det var roligt! Hos Elin fick jag mitt hår färgat och det var super kul att umgås med dig igen, det var ett tag sen. Skönt att prata ut lite om vissa saker. Folk förändras. Det kom vi fram till! När utväxten äntligen var borta skynda jag mig hem och fixa iordning mig och därefter till Mårten som fyllde 19! Där blev det en låång natt med ölning, galet bra musik & roligt folk. Jag trivdes. Sov kvar där och kom hem för nån timma sen. Har käkat och nu städar jag lite.. återkommer nog sen :) Grattis till Lisa som blir 19 idag hon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0