OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

What a wonderful world!

image656
tröja Monki, armband Mango, strumpbyxor H&M, skor Wedins.
Denna dag har startat otroligt bra, nästan oslagbart för oss naturare med mycket tråkiga lektioner i skolan. Den började med att jag hade bråttom, nehe?, och kom några minuter försent. Detta gjorde inget för vår engelskalärare var sjuk. Alltså var vi lediga från den lektionen. Skönt! Efter hålet så hade vi fysik, då skulle några komma och prata angående meritpoäng och så. Hela lektionen gick åt och vi njöt. Därefter hade vi matte, där prata vi om allt som hade om meritpoäng och högskolestudier att göra. Efter lunchen hade vi svenska, där blev vi indelade i roller till fredagens "rollspel", jag blev påhejare och behövde alltså inte göra allt för mycket. Eftersom engelskaläraren (även vår franskalärare) var borta kunde vi gå hem utan att behöva ha 80 minuter franska. Dagen är fulländad!

Dessutom är det fettisdagen, eller fettodagen som jag själv kallar den.  Alltså tänker jag äta en semla, eller två. Ska iväg och köpa en snart faktiskt, sedan plugga. Efter det väntar ett balmöte, vi har fått bilderna, wow! Hoppas det finns några fina. Ikväll väntar träning också, så kan jag springa bort den där semlan ;) När jag kommer hem kollar jag slutet av gossip girl därefter är det The Beach som jag hade tänkt att se. Nu blev det här jättelångt, så jag avslutar här. Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Bästa dagen! :)

2008-02-05 @ 15:38:33
Postat av: ANGELICA

Svar: Tack :) Jag har tagit kort med min digitalkamera; Exilim med 8.1 megapixels. ;) Kram.

2008-02-05 @ 16:23:23
URL: http://annihoneys.blogg.se
Postat av: Caroline

carolinelidman.webblogg.se/1202200873_til..._salu_del2.html#comment

Utförsälning i min blogg! Missa inte :)

2008-02-05 @ 21:34:57
URL: http://carolinelidman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0