OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You taught me how to face my fears

image655
Bild: lundlund. wow va vackra människor det finns alltså!
Förut idag var jag så sugen på att ta några chips så att jag höll på och gå under, fast istället höll jag fast vid mina russin & mitt vatten, lika bra ;) Sedan har jag sovit en sväng, och pluggat ytterst lite. Nu har jag precis kommit hem från en power walk på en timma. Det kändes som om jag kunde gå och gå hur långt som helst. Med bra & hög musik i öronen var det skönt att gå och tänka på allting.. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske kika i engelska boken. ja de låter ganska förnuftigt. Jag återkommer troligtvis med fler inlägg senare, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0