OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sommartider hej hej sommartider

image808
En härlig sommaroutfit. Om vädret hade varit finare och om jag hade haft de här kläderna hade dagen varit fulländad.

jeansjacka: googlade fram den. jag är förresten jättesugen på en; tajt, kort, ljus jeansjacka, nån som vet var jag kan hitta?
väska: en härlig liten clutch från asos.
skor: grymma gladiatorsandaler från monki.
klänning: och så klänningen från monki som de flesta tjejerna vill ha. monki nästa helt enkelt!

nu ska jag ut och övningsköra volvon för första gången, rätt stor skillnad från vår clio, som jag älskar att köra! Hoppas jag inte krockar eller så ;) Ha de bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0