OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Godbitar ute i butik!




Boots, nitar, dragkedjor, djurmönster och markerade axlar!

Av dessa plagg fick jag med mig tightsen hem men funderar starkt på att köpa skorna också. Fast jag har ett par liknande, dock inte lika snygga, som jag ska försöka göra snyggare med just nitar! Hoppas det blir bra :) Hem från sthlm kom förresten en hel del annat också men det slänger jag in bilder på det under de närmaste dagarna. Ikväll blir det mys och sängen tidigt för jag orkar verkligen inte vara trött på jobbet! Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken butik kommer skorna ifrån? =) De är grymt snygga!

2009-08-18 @ 19:14:08
Postat av: Lisa

Vilken butik kommer skorna ifrån? =) De är grymt snygga!

2009-08-18 @ 19:31:18
Postat av: Helena

De är ifrån skopunkten :)

2009-08-18 @ 19:59:02
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0