OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I love myself.

Emma utmande mig med en nyttig grej då man ska skriva 3 saker man tycker extra bra om på på sig själv.

1. Mina händer/naglar. Naglarna växer väldigt fort och blir fina vilket får mina händer att se finare ut :)

2. Benen. Dem är ändå lite långa och blir ännu bättre med högklackat!

3. Håret, (inte alla dagar men oftast). Jag trivs skitbra i det korta och färgen.


Det är viktigt att berömma sig själv därför utmanar jag Elin, Sophie och Sandra.

Reglerna:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. Skicka till 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0