OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Härlig helg!


Vädret igår var underbart så vi myste med lite glass inne i Karlstad :) Sen fanns det äntligen min storlek på skinnjackan jag så länge velat ha så den köptes dirr! Annars köpte jag en härlig tröja med hål i från BikBok och en eventuell klänning till studenten :) Min kära pojkvän hittade dom snyggaste skorna och vår shopping var alltså väldigt lyckad! Dom skor jag ville ha va dock slut så det blev inga nya såna..

På kvällen struntade jag i det där med att vara nykter och hade det riktigt roligt med det gamla gänget! Det hela resulterade i en väldigt slö dag idag, men nu efter en dusch är jag&M klara för att gå ner och fika på Som Hemma. Myys :) Robinson&jobb väntar ikväll! Ni får ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sabina

vilken snygg skinnjacka :)

2009-05-16 @ 16:11:57
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0