OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fran Koh Samui till Krabi


Igar nar vi kom tillbaka till hotellet sa mottes vi av en fruktansvard nyhet som jag inte kan ta upp har. Vi blev jatteledsna allihopa men tillslut bestamde vi oss for att gora det basta av situationen och akte ivag pa festivalen anda! Jag hade trots omstandigheterna grymt roligt! 

Nu sitter jag och skypar med min alskade pojkvan, som jag saknar som en tok(!), sa bilderna fran igar lagger jag in nagon dag framover nar jag har mer tid :) Imorgonbitti reser vi forresten vidare mot Krabi och det kanns spannade att vi ska fa se nagot nytt efter nastan 2 veckor har!

Men aven fast jag har haft problem med forkylning, brannan, vattenblasor och flagning sa har jag haft det underbart roligt har och vi har traffat massa bra manniskor! Jag trivs som sagt som fisken i vattnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0