OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mitt 2009 i bilder


JANUARI. År 2009 började med att jag och min älskade åkte till Borås och hade några mysiga dagar där och bara några dagar efter det befann jag mig i planet till New York! Med andra ord hade jag en grym start på det nya året.


FEBRUARI. En otroligt bra fotomånad för min del då jag trivdes som fisken i vattet med dom nya objektiven från NY! Dessutom hade jag en otroligt trivsam dag på Gustavsviks Relax med Elin samt en heldag vid djerfstugan med tjejerna. The Kooks blev bokad till P&L och jag bokade biljetter direkt!


MARS. Ännu en tripp till Borås gjordes; Håkan, öl och ett gäng glada vänner gjorde dom dagarna trivsamma! Jag upptäckte Hanna & John och därefter var jag fast. Lite senare in i månaden anlände studentmössorna och den stora dagen började närma sig med stormsteg :)


APRIL. Vårkläderna kom fram i takt med att temperaturen steg och vi kunde åka på den allsvenska premiären utan jackor! Dom två årliga resorna, SM-Finalen med Elin samt Ålandsresan med laget, gjordes och jag hade så jäkla roligt. Sol, vår, öl, innebandy och åland. Underbart!


MAJ. Plugg plugg plugg, precis som förgående månader. Men nu var slutet nära! Ännu en gång satte jag mig i flygplanet och denna gång var destinationen AYIA NAPA! Det är absolut en av de bästa veckorna jag upplevt.


JUNI. En underbar bal och en ännu bättre studentdag väntade på oss när vi kom hem från resan och det var det bästa jag någonsin varit med om! Studenten var den roligaste, bästa, underbaraste och mest glädjefyllda dagen i mitt liv. I slutet av månaden åkte vi till Peace & Love och vi hade ännu en grym vecka, nackdelen var bara att mitt efterlängtade The Kooks ställde in!


JULI. Skolan var slut och allt var frid och fröjd. Denna månad bjöd också på massa härligheter så som; Ett par dagar på västkusten med Madde, firande av min & M's 1års-dag, onsdagsklubben och grillkvällar. Det roligaste var att festivalen PIP började och jag var anställd som fotograf! Ett minne för livet.


AUGUSTI. Jag och Elin gick på bloggfest i Sthlm och njöt av hotellfrukost och shopping. Andra trevligheter denna månad var pinkpartyt i Svartå och kräftskivorna. Jag har de finaste vännerna. Bäst av allt; ingen skola börjades! Istället stod det jobb på schemat och det är jag himla glad över :)


SEPTEMBER. Under fredagarna var Idol ett måste och vilken inspiration det gav! Mamma kom hem från NY med fina underkläder till mig och utöver det så jobbade jag, träffade vännerna eller myste med pojkvännen i höstmörkret.


OKTOBER. En otroligt trivsam månad! I det kyliga vädret fotade jag Nathalie som födde finaste Louise den 13 oktober. Dessutom fotade jag lokalbandet Pears n' Pineapples! Min födelsedag firades, jag var i Sthlm och såg Rise Against med Marcus familj och det styrdes personalfest på statt. Annars älskade jag att strosa runt i second hand affärer och fyndade som tusan! En perfekt månad.


NOVEMBER. Den här månaden jobbade jag hur mycket som helst. Däremellan hann jag med att fota Louise, göra en fotobok och festa. Balfotona anlände och jag är otroligt nöjd över dom och jag önskar att jag kunde få uppleva allt det där igen.. Njut av varje sekund ni som har det kvar!


DECEMBER. Återigen blev det en tripp till Sthlm men den här gången för att se Idol-finalen live! Det bjöds på en jäkla show och enligt mig korades rätt vinnare. Bäst av allt denna månad; Jag, Johanna och Madde bokade resa till thailand! Julafton kom och tillsist nyårsafton. Båda dagarna var otroligt lyckade och jag är förövrigt så jäkla nöjd med hela det här året!

Kommentarer
Postat av: KATARINA GLADUN

det ser ut som om du haft en fint år! :) hoppas detta blir ännu bättre :)

2010-01-04 @ 21:55:13
URL: http://kkatt.devote.se
Postat av: rebecca

snygg bild du fick med där ifrån napa helena :)

2010-01-05 @ 15:40:32
URL: http://rebeccasavinainen.blogg.se/
Postat av: Maria

Roligt år har vi haft :) Klart jag kan skicka bilderna, du med :D

2010-01-05 @ 22:33:01
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Kajsa Stiernström

Du verkar ha haft ett nice år! :)

2010-01-06 @ 10:26:47
URL: http://kajseli.blogg.se/
Postat av: Anonym

naajs

2010-01-12 @ 18:40:22
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0