OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

do anything & everything to express my love with you






Här är några bilder från vår underbara Stockholmsresa! Första dagen gick vi omkring på stan och jag köpte bland annat de grymt fina jeansen från lindex, bild 3. Självklart köpte jag inte bara jeansen utan det blev lite annan shopping både dag 1 och 2 men det får ni se vid ett senare tillfälle. Runt 5 gick vi tillbaka till hotellet och tog lite gott att dricka för att sedan fixa iordning oss för att gå ut och äta. Vi hade en otroligt mysig kväll med både förrätt, varmrätt och efterrätt.

Dag två strosade vi mest omkring och satt på ett fik ett bra tag. Jag tog tillfället i akt att läsa Michaelas spalt i nöjesbladet. Hon är grym! Vid kl 7 satte vi oss på tåget hem igen och jag är otroligt nöjd över vår resa. Ett och ett halvt år har vi haft tillsammans och jag älskar varje sekund med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0