OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Min fantastiska vecka!

Jag har haft världens tentaångest. Jag har längtat till slutet av veckan. Jag var nervös ända ut i fingerspetsarna när Hammarby spelade om en plats i svenska cupen finalen och fick glädetårar när de tillslut vann. Magiskt! Vi nollor har planerat en tackfest för våra faddrar. Jag har gått på systemet tre gånger. Jag har haft ännu mer tentaångest. Jag har deltagit på en alldeles galen tackfest som blev mer än lyckad trots att det är obligatoriskt att de ska svina allt de kan. Framförallt har jag skrattat, helt underbart. Under gårdagen hade jag dessutom min 20 års fest som även den blev mer än lyckad! Tänk vilka fina vänner jag har!

Och vet ni? Jag har saknat bloggandet som bara sjutton! Det vill säga, efter tentan som är nu på fredag är jag tillbaka. På riktigt! Fast jag ska försöka bjuda på lite bilder nu under veckan och så mycket inspiration som mitt tentaplugg tillåter :) Tack för era fina kommentarer, de värmer!


Kommentarer
Postat av: sophie

jaa det gjorde jag ju! och nu är den gjord.

tack för lördags igen :)

2010-11-01 @ 17:16:03
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Amanda

Shit vilken fin blogg! Snyggt med rubrikerna högst upp. :) Ställ gärna en fråga i min frågestund :)

2010-11-02 @ 12:55:49
URL: http://amandajmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0