OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

They say I'm better off now


WOW! Jag kan inte fatta att det här älghornet på riktigt sitter uppe på min vägg!? Det var alltså denna "sak" jag hittade på en av loppisarna förra helgen. Helt plötsligt känns lägenheten både mer hemtrevlig och originell!

Den här veckan har minst sagt sprungit iväg och den har bland annat innehållit en otroligt givande KEY-dag, bankett med 3rätters och ett möte med superduktiga Ida Thunberg (fd chefredaktör på Expressen). Av någon anledning, som jag inte ser klart just nu, har jag gått med på att delta i en fotbollscup idag,.. Jag ska i alla fall ge allt och ha roligt så får vi se hur långt det räcker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0