OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Du är stor som en ande

Med skor från Din Sko är jag redo för vintern som närmar sig med stormsteg!



Min helg med familjen blev precis lika bra som jag hade hoppats på med mycket prat, loppisturer, kortspel och mys framför tvn! En bra helg fortsatte med en lika bra måndag som i vanlig ordning bjöd på en lyckokick i form av innebandy. Vissa stunder kunde jag knappt spela för att jag skratta så mycket, då trivs man!

Förresten! Numera är jag både blod- och plasmagivare vilket är en tjänst som inte kräver mycket utav dig men samtidigt gör stor nytta så jag tycker att ni ska kontakta er närmaste blodcentral och skriva upp er ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0