OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Det har hänt en hel del sen sist!


Arbetsmarknadsdagen Hotspot gick av stapeln i onsdags och bjöd på både Ebba von Sydow och Per Holknekt som föreläsare! Sistnämnda levererade den absolut bästa föreläsningen jag någonsin lyssnat till. W O W. Mitt älskvärda jobb som chefredaktör för tidningen Goodwill gav mig dessutom chansen till en pratstund med båda två. Fantastiska människor! Jag fick dessutom en intervju med Volvos VD Olof Persson förra veckan. Nämnde jag att jag älskade jobbet?

2 riktigt roliga fester har ägt rum, jag har fått en plats till SM i ekonomi i Kalmar, innebandy har spelats och Bajen vann mot Umeå. Lite deppiga stunder har också funnits men det bra överväger helt klart det dåliga! För tillfället bakar jag bröd medan jag laddar inför fotbollsträning. Tillsist avslutas dagen med middag tillsammans med bästa tjejerna! Humöret är på topp.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inspiration!

2012-04-22 @ 15:22:49
URL: http://Elingustavson.devote.se
Postat av: jennifer

Snyggt :)!

2012-05-08 @ 16:47:46
URL: http://currently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0