OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kontaktmannakonferensen 2012

pics från diverse deltagare på konferensen.

Min helg har varit så fantastisk att det knappt går att beskriva i ord - Jag vill ge världens största tack till SÖFRE, projektgruppen, föreläsarna och alla fantastiska människor jag träffat för en underbar konferens! Föreläsningarnar har varit oerhört inspirerande och alla nya människor jag lärt känna likaså. Sen har vi så klart banketterna, som minst sagt varit galna och så jäkla roliga! #Kmanna12 satte ribban högt för kommande konferenser, för fler ska jag definitivt åka på!

Oh happy day

outfit från förra veckan.

Den här dagen har varit en enda stor lättnad för min del då jag skickade in tidningen till tryckeriet. Nu är det första numret klart! Det känns galet och jag ser fram emot att få hålla tidningen i handen, jag hoppas innerligt att den kommer se bra ut! Längtar redan tills jag ska sätta ihop nästa nummer :)

Nog om det! Imorgon bär det av mot Stockholm för kontaktmannakonferens! Det blir en långhelg fylld av nya människor, banketter, nätverkande och föreläsningar. Det kan ju inte bli annat än fantastiskt!

A woman's right to shoes

Är sugen på att köpa 1 av dessa par från Zara.. beslutsångest!

Så, vad har hänt den senaste veckan? Jag har varit begravd i arbete med tidningen Goodwill som släpps den 29 feb. Det är ett tufft arbete med samtidigt oerhört roligt och utvecklande! Jag ångrar inte en sekund att jag åtog mig posten som chefredaktör. När jag inte har jobbat med tidningen har jag varit på föreläsningar och tränat, i torsdags tog jag dock lite ledigt och festade - och vilken fest det blev! Caps och häng inpå småtimmarna, haha det var galet. Kommer skratta länge åt de bravader som ägde rum den kvällen!

Young, Wild & Free

Även denna byxdress är från Thailand, helt klart bästa köpet!

Så här såg jag ut när vi var ute och svirade igår! Elin styrde en helt fantastisk förfest med mängder av skratt (har till och med träningsvärk i magen idag), godaste tårtan och jengaspel. Utestället var inget att hurra för men det gjorde ingenting när det hade varit så bra innan! :)

SKÅL!

Om jag var taggad innan så finns det inga ord för hur taggad jag är NU! Fick precis reda på att jag fick VG på statistiktentan - SÅ JÄVLA UNDERBART!

Back on track

den gula tröjan är ett av köpen från Thailand!

Det blev ett snabbt kast in i vardagen då jag har en tidning som jag ska styra upp och skicka till tryck om ca 2 veckor plus 2 veckors missade föreläsningar att ta igen! Jag har fått en hel del gjort redan och gällande föreläsningarna verkar jag inte ha missat allt för mycket, pjuh :) Nu har jag slagit på min allra bästa peppmusik för ikväll ska vi fira Elin som fyllt 25 och Kristin som fyller idag - det kan inte bli mycket bättre! Taggad som få!

De sista dagarna!

Den långa dagen men sol, flyg, shopping och flyg blev väldigt lyckad! Vi köpte återigen mango av vår söta mangogubbe och njöt så in i norden av de sista timmarna på stranden! Innan flyget till Bangkok blev vi bjudna på godsaker i mängder.. så vi kunde nästan ha rullat genom landet istället för att ta flyget. Haha gratis är gott! I Bangkok blev det fullt upp med ett besök på Forever 21, sushi med min syster & Daniel (som vi än en gång träffade!) och häng på en gatumarknad. Älskart! Jag har kommit fram till att Bangkok är rätt bra ändå och absolut bäst gällande shopping. Flyget till Sverige gick alldeles utmärkt och några bussar senare anlände jag till Karlskoga och det blev ett kärt återseende med familjen :) Där tog vår underbara resa slut, tack alla som gjorde den grym!

Koh Samui & hemgang!

Som oftast denna resa kranglar det nar vi ska lagga in bilder sa ni far noja er med text! Ganska sent igar anlande vi till Koh Samui dar vi nu har tillbringat en HEL dag i solen. Har galler det att pressa sista tiden sa bade frukost och lunch intogs pa stranden ;) Den har dagen har aven innehallit fantastiskt god mango, skonaste massagen och manikyr sa jag ar valdigt nojd med var nast sista dag!

Imorgon kommer bli en lang dag.. och sorligt eftersom det ar var allra sista! Den kommer erbjuda sol i nagra timmar, flyg till Bangkok, shopping i nagra timmar och sen flyg hem till kalla Sverige! Pa bade gott och ont aker vi hem men jag vet med sakerhet att jag kommer aka tillbaka, kanske redan nasta ar :)

Harlig tid pa Koh Tao!

Chillkvallen med tjejerna jag namnde i forra inlagget blev en galet rolig utekvall! De ville fira deras dykarcertifikat och vi var inte sena att hanga pa! Det blev eldlimbo, ol/buckets/shots, mangder av skratt, pyramider och en hel del dansande. Latt en av de basta kvallarna pa hela resan :)

Igar gjorde vi ett hotellbyte och oj vad vi bytte upp oss! Fran ett illaluktande morker till ett stort, frascht rum med en stor pool utanfor! Vi betalar lite mer men det ar det vart for tva dagar. Vi unnade oss fotskrubb igar och resten av tiden har vi mest softat! Numera steker jag med olja sa jag hoppas att jag blir en aning brunare innan hemfarden! Vill for ovrigt aldrig aka harifran...

Kika in pa Elins blogg for mer bilder och text fran var resa :)!

Kajaktur pa oppet hav!

Forsta kvallen pa Koh Tao tog vi forst en superharlig massage alla tre innan vi motte upp Elins vanner Michaela och Haythan (de vi aven traffade pa i bangkok!) for middag pa en restaurang med otroligt god mat. Den femte personen pa bilden ar Felicia, en tjej vi lart kanna har nere! Vi fick allihop en oerhort mysig kvall :)

Dagen efter solade vi en stund och trots molnen njot vi allt vad vi kunde! Pa eftermiddagen bestamde vi oss for att paddla kajak till den narliggande on Koh Nang Yuan. Det var ca en halvmil fram och tillbaka och det var sa GALET jobbigt men roligt! Wow vilken upplevelse! Och on ska vi inte prata om, sa himla fin! Vi gick upp pa viewpointen och sag ut over hela Koh Tao. Underbart fint. Jag kan tanka mig att det blir annu battre utan moln och vindpustar! Att det var motvind pa hemvagen gav oss bara annu mer muskler ;) Pa kvallen at vi godaste grillmaten och tog det lugnt framfor en eldshow. Vi somnade ovaggade den kvallen!

Vi blir troligtvis kvar har pa Koh Tao till pa sondag da vi far vidare mot Koh Samui eftersom vart flyg gar darifran pa tisdag (det ar dock 10000 ar kvar dit i min varld)! Forjoppningsvis hittar vi nagra bra snorklingstallen innan vi aker hem, det vore himla roligt! Ikvall ska vi chilla och ta nagra ol med nagra tjejer vi lart kanna genom killganget fran karlstad. Myys :)