OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Oh happy day


outfit från förra veckan.

Den här dagen har varit en enda stor lättnad för min del då jag skickade in tidningen till tryckeriet. Nu är det första numret klart! Det känns galet och jag ser fram emot att få hålla tidningen i handen, jag hoppas innerligt att den kommer se bra ut! Längtar redan tills jag ska sätta ihop nästa nummer :)

Nog om det! Imorgon bär det av mot Stockholm för kontaktmannakonferens! Det blir en långhelg fylld av nya människor, banketter, nätverkande och föreläsningar. Det kan ju inte bli annat än fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Cool mix! :)

2012-03-16 @ 12:06:10
URL: http://thirteendays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0