OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

En insyn hos Hanna Westman


Fantastiska kombinationer och Kjolen med stort K. Klicka HÄR för mer inspiration!

Kommer ni ihåg den effektiva veckan jag nämnde senast? Den har hållt i sig väldigt bra! Det mesta med tidningen är i sin ordning, packningen inför Thailand är klar och tentaplugget börjar ge resultat. Jag känner mig så jäkla nöjd! Det enda jobbiga är min förkylning som hindrar mig från att träna så det vore trevligt om den gick över NU. Tills vidare får jag slänga mig framför Sveriges mästerkock som börjar snart med en kopp te, inte fy skam det heller!

Kommentarer
Postat av: Mary

sv; Ja jag älskar den. Både jag och mannen skrattade högt merparten av hela föreställningen, tårarna sprutade! Gryyymt bra faktiskt!!

2012-01-18 @ 23:04:05
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Postat av: wilma -

Sv; Tack!

2012-01-19 @ 16:15:24
URL: http://canonflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0