OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Snart bär det av!


Förhandsfavoriter inför London från River Island och New Look.

Den senaste veckan har innehållit både bra och dåliga saker men framför allt jobb! I sommar befinner jag mig på Sommarcaféet i Sandviken, Karlskoga, med en massa bakverktyg i händerna för vi bjuder endast på hembakat :) Det kommer bli riktigt mysigt när vädret bestämmer sig för att rycka upp sig!

Nu har nedräkningen inför London satt igång ordentligt och om endast 5 dagar är vi där! Vi kommer bo mitt i smeten och vi har planerar att spendera dagarna i klädaffärer, på Madame Tussauds, sittande på caféer och i parker om vädret tillåter. På kvällarna blir det garanterat öl på någon pub och tisdagen med Sverige - Frankrike kommer bli GRYM! L ä n g t a r.

Kommentarer
Postat av: bea

ÄLSKAR klänningen!!!

Svar: Ååh jag med, den var tyvärr slut i min storlek :(
Helena

2012-08-01 @ 19:28:40
URL: http://trendbybea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0