OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Ikea & Träning

Skämta inte va mycket sjukt snygga saker jag hitta på Ikea, hur kul som helst :) Min garderob kommer bli jättefin, oja :) Hela familjen åkte in, väldigt mysigt!

När jag kom hem skynda jag&Johanna iväg till träningen, som var grymt kul! Det gick faktiskt mycket bra också :) Nöjd till tusen, jag älskar innebandy!

Cykelturen hem var också väldigt kul :) Sällskap av Elin, mycket skratt blev det! När vi kom hem gick vi ner och köpte godis som jag ska ha imorgon (äter bara på fredagar och har lyckats mycket bra med det), sen åt vi vår efterlängtade sushi som mamma fixade medan vi var borta. Mums!
  Me like :)

Resten av kvällen kommer jag fixa lite i photoshop, grejja med sakerna jag köpte (sätta ihop lådor och annat mindre kul) å självklart Scrubs. Återkommer :)

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: ibland, ibland inte. Men just dessa bilder tog jag själv, haha. jobbigt värre xD

2007-08-09 @ 22:13:13
URL: http://fyndigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0