OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kämpa Hammarby!

Bajen spelar avgörandet i UEFA-cupkvalet idag mot Fredrikstad. Jag kunde varit där, i Norge. Jag var så nära på att åka med, men stannade hemma.. ångrar det lite grann, det hade ju varit en upplevelse :)
Nu när det har gått 85 min i matchen, den är alltså snart slut, gör Fredrikstad mål, lite jobbigt! Om vi inte gör mål betyder det att vi är ute..

HAHA va komiskt :) Nu när jag satt och skrev det här, gjorde Bajen, 1-1! ÄLSKA. Vid seger eller oavgjort är Bajen vidare, kämpa Hammarby!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.... ÄLSKAR också Hammarby!

2007-08-31 @ 07:23:58
URL: http://mariafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0