OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Tiden räcker inte riktigt till jämt..

image535
amanda jenssen - look what they've done to my song ma
För att hon är så jävla bra, älskar hennes röst.

Just ja.. ja lovade bilder och text från julfirandet. Jag vet inte vart tiden försvann.. den bara sprang iväg! Nu är klockan redan 20 över 3, gah! Elin var här en sväng förut förresten :) Böt julklappar, tack sötnos! Bäst var ändå att vi beställde biljetter till Innebandy SM i globen den 19 april, hur jag längtar! Sen har jag grejjat med en present till Amanda som fyllt 18 :) Presenten kommer nog bli jättebra, ska bara få den klar.. det tar lite tid, och efter det måste jag börja fixa mig.. En massa tjejer ska hem till Amanda och äta och efter det blir det fest, det ska bli sjukt kul :) Får se vad som hinns med när jag är klar med det jag ska vara klar med.. annars får ni ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Adéle

hoppas du får en kul kväll!

2007-12-25 @ 15:36:37
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0