OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Igår & Idag

Igår låg jag inne hela dagen och läste HP, kunde inte sluta läsa förren den va utläst, cirka 6 på kvällen :P När jag var klar somna jag! Urskönt :D
På kvällen åkte jag ner på min cykel utan bromsar (sjukt läskigt) till Elin, där vi kollade beck och åt alldeles för mycket popcorn, men är det gott så är det! :) Hade det riktigt kul, bäst är du!

När jag kom hem fick jag ett riktigt trevligt erbjudande, som jag tackade nej till. WHY? Har ingen aning :/ Äsch, inge mer om de här.

Idag har jag jobbat, bloggat, kollat film & hållt på i photoshop lite grann :) En riktigt slappardag (ja, även mitt jobb är slappt), sånt är skönt :D Nu håller jag på och bakar, sockerkaka, så sen ska jag tjocka mig lite med en film till:D

Imorgon kommer Johan hem från Grebbestad, woa! Allt för mig, ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset!=) H&M blir bara bättre och bättre tycker jag, kul! Har du shoppat nåt second hand i Gbg? Tänkte om du visste några bra affärer man borde spana in :)

2007-07-24 @ 07:11:31
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Emma igeen

Haha ja men det skulle ju va toppen :) Har inte shoppat SH förut, förutom den där fula klänningen till 70-talsfesten då, haha. Tänkte att Gbg borde va ett bra ställe att börja på ;p

2007-07-24 @ 09:52:59
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0