OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gött och mindre gött

Ja vi hade kanske räknat med att gå vidare igår (eller inga kanske, vi hade räknat med det, då vi vunnit samma cup de 2 senaste åren) men det gjorde vi inte då vi bara vann 1 av 3 matcher. Den första matchen skulle vi bara inte ha förlorat, det var förresten den bästa matchen för mig på länge. Synd bara att jag inte fick in någe mål ;P
Jag hade så himla roligt där borta, Madde & Elin är så bra :) Innebandy är för övrigt världens roligaste sport!

Att Hammarby spelade och vann gjorde cupförlusterna mindre oviktiga :) Det var otroligt skönt med tre poäng, älskar!

Igår kväll åkte jag&Johan till Mathilda och Michaela, kollade tv och sådär :) Sen tog vi en låångpromenad till stan och kollade vilket folk som var ute, och det var ju roligt att gå dit men folket var inte lika kul! Hehe, så då gick alla hem till sig där runt 12, ganska skönt faktiskt när jag var så jäkla trött.

Idag har jag ont i näsan efter att en armbågat mig på en match igår, blåmärke och bula på knät, och en sträckning i baklåret på samma ben :/ haha det är hårt att spela innebandy ibland ;) men sånt får man stå ut med :)
ciaao


Kommentarer
Postat av: Bea

ja, funderar verkligen på att köpa den :)

2007-09-16 @ 12:29:46
URL: http://jesuisbeau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0