OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Minimaran

Ibland blir man sådär stolt över sig själv, och det är precis vad jag är nu :)

Inge intressant för er läsare, så ni väljer själva om ni ska fortsätta läsa eller ej, jag skriver det för att jag ska komma ihåg det och kunna jämföra med förra årets och nästa års resultat :)

Så förra året var det - 91 av mer eller mindre 900 som va med, tiden 47.41 på 9.3 km!
Iår var det - 52 av typ 800-900 stycken, och tiden blev 46.10 på samma sträcka.
- alltså förbättring, gött!

Som ni ser fick jag en pokal, för att jag kom på 2:a plats av tjejerna på min skola (och 4: e plats av tjejerna helt och hållet) Det var ju faktiskt lite roligt :) Maria i min klass vann, så jäkla bra är hon!

Nu börjar snart oth så tänker lägga mig framför tv'n och kolla på de! Hur gött som helst :) Sen träning ikväll, kan bli lite jobbigt! men ha det bra hörrni :) puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

Stort grattis igen vännen =) du är så duktig =)

2007-09-11 @ 16:54:24
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: josefiiinan

Tack för kommentaren! O grattis!

2007-09-11 @ 19:08:09
URL: http://josefiiinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0