OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fotosession

image762 adrianne curry
Idag var jag ledig ifrån skolan för att vara modell åt frisör 2:orna, grymt roligt! Elin & två till från hennes klass styla mig och sen åkte vi till bregårn där estetelever tog kort. Temat var Tuttifrutti, och jag var galet brun i ansiktet och hade massa olika färger som ögonskugga. Håret var härligt tuperat och kläderna i sprakande färger. Jag hoppas verkligen att kortena blev bra, åtminstonde några av dem ;)

Förresten, Bajen vann igår, 5-3, (härligt att Haris fick sätta ett mål, kung han!), warberg vann, aik vann (innebandyn) & hv förlora. Warberg till final, roligt! Det enda som inte blev rätt var alltså hv matchen, men det ordnar sig nog :)

Kommentarer
Postat av: Elin

tuff bild :)

2008-04-08 @ 15:38:40
URL: http://anner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0