OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I keep you on my mind both day and night

image798
jeansjacka Second Hand, klänning (kjol) H&M, lacktights AA, sandaler Skopunkten.
Allt jag bär idag tillhör favoriterna, och ett plus är att jag blev nöjd med mitt hår! Såna där saker kan få mig på väldigt bra humör, och dessutom är vädret på topp; fortfarande! trivsamt. Den här dagen har som ni märker varit väldigt bra, förutom ett samtal hos rektorn angående min frånvaro? ja det kom lite som en chock, trots att jag vet att jag varit ledig en del. aja sånt som händer ;) Jag har hunnit med plugg, tvtittande och en lång trevlig promenad med mamma&johan och så har jag fixat biljett till Bajen-Göteborg som är på söndag. lycka! Storstädning av rummet kanske vore en bra idé nu? eller så gör jag en ålandsspecial. hm. aja på min bilddagbok kan ni annars hitta bilder från resan snart :) Allt för mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0