OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

woke up on the right side of the bed

Här satt jag och hade det asbra med en lakritspuck i handen, den måste ni prova(!), när jag plötsligt hade det sista av glassen på hela linnet. visst ville jag ha glass men inte över hela mig, de va ju rätt onödigt :p Aja värre saker har ju hänt, dock inte idag. Jag har haft en riktigt trivsam dag; bilskola där jag fixade körlektioner osv, lunchade jättegod mat med mamma och tog en vända på stan med Elin&co :) Där fann jag armband, kanoners! Dessutom bestämde jag mig för att ta ledigt från jobbet idag, det är det positiva med att jobba för mamma. Jag kan göra jobbet när jag känner fört bara de blir klart i tid :) de grejar jag! Nu ska jag vila & läsa en stund och sen köra stenhårt på träningen. Tjoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0