OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Käämpa


Passade på att ta en outfit bild idag på fotografiska bilden. Jag & carro var där i hela 2 h & 40 min. Fixade med lite bilder åsådär :) Kanon. Innan de satt jag i 4 h och gjorde matte D slutprovet. Satt varenda liten minut så hoppas de lönar sig lite grann så jag klarar de där! Imorgon börjar vi med matte E. fy fan.

Viktig globalkunskapredovisning imorgon också, vill att de ska gå braa. Annars är allt annat bra, väntar på min goding nu & nyårsklänningen är fixad, det kan inte bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: sandra

så snygg är du =) ångrar mig att jag aldrig tog tiden att vara i studio, var bara där en gång:D skit kul ju

2008-12-11 @ 00:29:42
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0