OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Can't Take My Eyes Off Of You

image671
Foto: lundlund. Idag har det varit en väldigt bra dag, började imorse med ett balmöte med en lärare som är inblandad. Hon tyckte att allt såg lovande ut, kul! På lunchen var vi (en grupp med elever från nv 1 och 2, som jobbar för att vi ska få lite studiebesök på företag, och rektorn) på skolans restaurang och åt. Både varmrätt & efterrätt, lite lyx när det var tråkig fisk för alla andra elever. Supergott var det också :) Direkt efter skolan åkte jag till museumet där jag nyss fått jobb, där pratade vi om lön osv. Det kommer bli jättebra! Kanske är det det underbara vädret som får mig på bra humör, eller så är det något annat ;) Jag trivs i alla fall! Dock ingen träning ikväll pga sjukhet. lite trist! Nu väntar plugg, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0