OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagen & veckan

Jag ursäktar min dåliga bloggning ikväll, jag har bara tagit det lugnt; sovit, kollat wallander med sis&mamma och sådär. Har varit otroligt seg, fast det är skönt. Förresten, jag fick jobbet! Ett städjobb, men va fan det är ju pengar i alla fall!

Denna vecka är jag verkligen nöjd över mig själv, om man tänker på mat & träning. Jag har tränat 7 gånger och inte ätit något onyttigt som chips, godis eller så. Förutom i fredags då jag hade en vilodag och åt en semla, tränade inget och gick ut och festa. Ni ser, jag gör det inte för att gå ner eller så, absolut inte. Utan jag tycker det är gott med nyttig mat och jag älskar att träna. Tänkte ge er lite nyttiga mattips när jag ändå håller på;
(KLICKA FÖR STÖRRE BILD!)
Bild 1:
Quinoa, kycklingfilé och grönsaker. Det är så jäkla gott!
Bild 2: Detta har jag fått någon dille på, äter de nästan varje dag, hårt bröd med solrosfrön. Haha har ingen aning om hur jag fick för mig att testa, men det gjorde jag och gott var det! Ett bra mellanmål helt enkelt. / Sängen nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

nyttig mat is the shit ;) oh mums för quinoa, äter de jääämt :)

2008-02-04 @ 13:02:08
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Sandra

Åå va gott det såg ut då :D

2008-02-04 @ 15:08:39
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0