OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

So happy together

Skolan var tröttsam resten av dagen var underbar, den bjöd på väldigt mycket skratt! Började segt men efter lite donkan blev både Jag & Johan på topp, förstår inte hur vi alltid lyckas ha så kul :) Jag förstår inte heller hur Johanna och Jossan stod ut med oss, men det gjorde dom som tur va. Haha! Någon shopping blev det inte.. tyvärr. Helt sinnes. Hittade så grymt mycket fint och lyckades hålla mig ifrån det. Fast den där svartvita randiga tröjan.. den var fin den. Aja jag får tacka för en mycket trivsam dag, speciellt tack till Johan, du är bäst! Nu ska jag lägga mig och läsa Gossip Girl, har inga fler nedladdade program så då får jag nöja mig med boken, får väl duga nu när jag har blivit beroende ;)

Kommentarer
Postat av: Joohan

huur vi va på topp! ;D

2008-01-14 @ 23:07:22
Postat av: kristin

haha, jaa vi väntar med förväntan..:P

2008-01-15 @ 12:33:37
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0