OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

lycka/saknad


Minns ni att jag har fick lana den har godingen av en kompis? Sa var det iaf, och efter ett tag fraga hon om vi ville kopa den, SJALVKLART. Sa nu ar den min alldeles egna, lycka!

Igar var vi pa den omtalade filmen SATC,
och hur jag alskade den!
Annars ar allt bra, fast har borjat fa en hel del hemlangtan.. idag langtar jag dock inte hem utan tillbaka till hultan.. saknar det sa enormt! Folket, stamningen, Pete, langos, trashstilen, kanslan under Ratm. Allt tillsammans kan ha varit det basta nagonsin! Nar kan man boka hultan 08? Haha om det kommer nagra bra band ska jag absolut dit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om de inte kommer nå bra band ska jag dit! Jag ska dit o sitta på en stol in 6 dagar, utan tvekan. FYFAN. Snacka om att jag har någon slags "hultan-nostalgi-dag" idag. HAHA! Puss

2008-07-12 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0