OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

jag trivs!


Det är hur goigt som helst att inte ha en enda stil, utan blanda mellan olika. Jag har det jag trivs i sen kan de vara vilken stil som helst :)
Kom nästan precis hem från körlektionen, den gick så grymt bra, himla roligt! Snart börjar oth som jag tänkte kolla på, därefter kanske jag tar en tripp till ica för att köpa lite grejer jag behöver för att göra kärleksmums. Jag har varit sugen på de så länge nu! Dags att göra någonting åt det tänkte jag :) får se vad som hinns med, för måste plugga en del. Sist men inte minst ska jag träffa Mackan :) Helskön dag! tjo så länge :)

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: hehe jag håller med! :D

2008-09-17 @ 17:52:32
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Maria

du klär i allt! värsta bra ju :)

2008-09-17 @ 21:43:02
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0