OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Min helg

Fredagskvällen blev lyckad med en massa bra sällskap och Style på statt. Igår på dagen blev det innebandy för hela slanten för mig, M & pappa (och resten som satt på den fullsatta läktaren!). Herrarna spelade och matchen bjöd på en hel del, dock förlust också. På kvällen var det tänkt utgång, men tröttheten slog emot för mycket så jag&M tog en myskväll. Tack för 7 underbara månader älskling :) Haha idag har vi inte gjort mycket alls så nu bör jag sätta igång med plugget, ett sista arbete att göra innan det är slut inför lovet! häärligt. Lite senare blir det en mysig promenad nu när all snö har kommit. Jag har insett att det faktiskt är ganska fint ändå :) Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0