OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

2008 i bilder

Januari

Vi + syster hade en galen helg i Borås, sjukt roligt!

Februari

Februari forsatte med en hel del röjfester, bla den här då jag tog mig in lite olagligt på Wickan och hade den bland den roligaste kvällen/natten någonsin!

Mars

Jag&dessa sköna killar åkte på en ölandstripp, så jävla roligt :)


Allsvenskan började och vi åkte självklart på premiären :) Resten av månanden blev det i princip.. fest!

April

Jag&Elin åkte på Innebandy SM-finalen i globen och hade det underbart bra!


Laget åkte dessutom på cup till åland, ååh hur galet blev det inte där?!

Maj

Jag fixade mig en kamera och hade urkul med den :) Det var också den här månaden jag började träffa den kille som skulle bli det bästa på hela året!

Juni

Junimånad började med Balen som jag&4 till hade ordnat för alla 89:or. Det blev så otroligt lyckad, grymt stolt :)


Jag och ett stort gäng åkte till Hultsfred och levde livet, helt jävla underbart. RATM var höjdpunkten, langos också.


Direkt efter hultan åkte jag till England i 2 veckor. Där träffade jag massa nya trevliga människor och hade det allmänt bra :)

Juli

I juli åkte ett gäng ner till arvikafestivalen och hade de galnaste dagarna på hela året. Jag har nog aldrig haft så roligt!


Jag och dom bästa åkte även ner till Åhus och hade en galen vecka där i tält, underbart mysigt och galet :)

Augusti

Bland dom bästa jag känner!


Festivalerna fortsatte och en styrdes här hemma; Pip. Bästa dagarna!

September

Jag&familjen var och kollade på Joe Labero, som var helt sinnessjukt bra!

Oktober

Jag fyller 18, såå sjukt efterlängtat! Stor fest styrdes och jag var överlycklig hela kvällen. Då jag framför allt fick tillbaka en vän jag förlorat under året.

November

Den 18 november fick jag mitt körkort, och huur jag älskar det!

December

Det blev julafton och nyårsafton osv. Otroligt mysiga och roliga dagar!

Tack alla för det helt klart bästa året någonsin. Jag har upplevt så många nya saker och träffat dom allra bästa människorna :) Under 08 festade jag järnet och blev dessutom otroligt kär, Jag&Mackan har varit tillsammans ett halvår nu och jag är så himla glad att jag har dig :) Nu hoppas jag bara att 09 blir ännu mera galet och ännu bättre, om det är ens är möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0